امیر عباس گراییامیر عباس گرایی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
یاس گرایییاس گرایی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ یاس و امیر عباوبلاگ یاس و امیر عبا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

یه دختر خوشگل و نازو یه اقا پسر توپولو

عکسای منو بابایی,اقا میلاد معروف

1395/3/19 7:18
نویسنده : بهناز کاظمی
90 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم,شما از وقتی دو ساله بودی به باباتون میگفتی اقا میلاد,دیگه نمیدونم از رو علاقه بود یا من میگفتم عادت کرده بودی,,خلاصه حرف زدن شما تو فامیل شده بود نقل مجلسشون,,,,نه این که من بگم ولی همه ازت تعریف میکنن,ایشالا که بزرگم بشی همینجوری باهوش باشی ,و موعفقیت کسب کنی و باعث افتخار ما بشی,,,,بهت میگفتیم,بابات چه کارست,میگفتی بابام وکیله,بابام پولیسه,,,,,خیلی بانمکو توپول بودی,,,,هرکی میدیدت عاشقت میشد,حتی چند تا شعر لری هم بلد بودی,عاشق بارو بارو بودی,خلاصه ولی من یه حسی دارم که باباتو از من بیشتر دوست داشتی,به منم میگی بهناز خانم,مامانم,وقتیم کارت گیره میگی,مامانه مهربون من,این موقع ست که من تو اوج عصبانیت خندم میگیره,,,خلاصه حسنی قصه ی ما خیلی بلاهتشویق

ه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)