امیر عباس گراییامیر عباس گرایی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
یاس گرایییاس گرایی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ یاس و امیر عباوبلاگ یاس و امیر عبا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

یه دختر خوشگل و نازو یه اقا پسر توپولو

تولد 1 سالگی گل پسرم

1395/3/21 21:22
نویسنده : بهناز کاظمی
175 بازدید
اشتراک گذاری

دارم میشم یه ساله وای که چه کیفی داره,,,,یادش بخیر پارسال همین موقع ها داشتم با فرشته ها بازی میکرم  ,ازشون خداحافظی میکردم که بیام پیش مامان و بابا,   الان یک سال ازون موقع میگذره من یاد گرفتم بخندم ,گریه کنم,سپس نشستم و راه رفتم,,,پسرم نازگلگم خیلی دوست دارم تولد ۱ سالگیت مبارک قشنگم,,,تو این ۱ سال از لحظه لحظه هات عکس گرفتم و واسه این روز روز شماری میکردم,عزیزم بیشتر در واقع گل عکسات تو دوربین و روی سدی ریختم با عکساتون رو اخه جونم اون موقع هنوز وبلاگ نداتی و گرنه همه رو به ترتیب میذاشتم ببخش که در همه,,,تم تولدتم در همه,,,ایشالا سال بعد همه رو یه جور میگیرم,کیک تولدت مکویین بود و علی رضا ,صادق,و هستی,وامیر حسین و علی,ومهرسا دختر عمهدر سالروز تولدت شرکت کردن وخیلی خوش گذش و مدارکش موجوده  حالا خودت میبینی فیلمشو,کات تولدتم بن تن بود و منو بابای واست حساب گنجینه سپهر باز کردیم ومامانیم پول داد,,,happy birth dayدلقکقلب

پسندها (1)

نظرات (0)