امیر عباس گراییامیر عباس گرایی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
یاس گرایییاس گرایی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ یاس و امیر عباوبلاگ یاس و امیر عبا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

یه دختر خوشگل و نازو یه اقا پسر توپولو

سیسمونی یاسی خانووووم

1395/3/25 6:32
نویسنده : بهناز کاظمی
234 بازدید
اشتراک گذاری

دختر داشتن خیلی خوبه,,,,یه لذتی داره که تا وقتی نداریش اصلا احساس نمیکنی,,,,دختر داشت یعنی کلی احساس خوب و انرژی مثبت,من وقتی خیلی خسته میشم وقتی به دخترم نگا میکنم دوباره جووون میگیرم,,دلم میخواد همش نگاش کنم,وقتی تو چشام نگا میکنهو با اینکه ۵ ماههشه انگار داره با هام حرف میزنه وقتی تو خونه راه میرمو با عشق نگام میکنو لبخند میزنه و از اینکه من هستم احساس ارامش میکنو میخنده,وای خدای شکرت به خاطر یاسی میدونم که یاسی مونس و همدمه,,,مثل خواهر نداشتمه,وقتای که مامانم نیست پیشم وقتی یاسو بغل میکنم انگار مامانم هست,خدایا مرسی که حواست به منم هست,خدایا مرسی که یاس بهم دادی,خدایا تو رو به یاس کبودت تو این ماه عزی دختر منو خوشبخت کن و اخرو عاقبتشو بخیر کن,امینمژه

یاسی جونم  از اونجا که تو داداشیت با تفات سنی دو سال بدنیا اومدید,مامانی دیگه زحمت کشیدن و لباسای خوب و مارک واستون خریدن و وسایل که لازم بود,,,خودمون نخواستیم که دوباره کاری بشه و مامانی به زحمت بیافته,خواستیم وقتی یه ذره بزرگتر شدید تختو کمد ست بخریم واستون,ولی تا اونجای که اصراف نشه واستون خرید کردیم,بوس

پسندها (2)

نظرات (0)